Leanne Wekking

Leanne greep de kans om te ontdekken hoe het is om te werken bij bol.com. ‘Ik loop stage op de afdeling marketingcommunicatie B2C. Dat wil zeggen dat ons team verantwoordelijk is voor alle campagnes gericht op de klant. Je ziet vaak commercials van een merk, maar je hebt geen idee hoeveel werk daarachter zit. Een ding is zeker, het is veel meer werk dan ik van tevoren dacht.'

'Het leuke is dat ik bij bol.com vanaf het begin betrokken wordt bij dit proces. Ik mag zelfs mee naar de opnames, een hele toffe ervaring!’ Leanne vertelt dat ze echt wordt gezien als een medewerker en niet als een stagiaire. ‘Er wordt echt gevraagd naar mijn mening en iedereen is bereid om je te helpen met jezelf te ontwikkelen.’ Daarnaast laat Leanne weten dat het helemaal niet zo heel moeilijk is om een stage te vinden. ‘Het leuke van communicatie is dat je bij veel bedrijven terecht kan. Van een groot bedrijf zoals bol.com tot reclamebureaus, zelf ziekenhuizen hebben een communicatieafdeling en ook daar zijn stagiaires nodig. Op die manier kan je je echt ontwikkelen op het gebied waar jouw interesses liggen. Dat is het fijne aan communicatie!’

Leanne Wekking

Overige testimonials bij Communicatie

Onze afstudeerders aan het woord 

"Een vliegende start voor Naomi Beusink"